Sep 1, 2014

SAPA NAK BELI RSEPI BZEE BAKERY .... Special discount untuk AHLI KELAB ONLINE BZEE BAKERY



KELAB ONLINE BZEE BAKERY

HARGA RESEPI ONLINE SPECIAL  DISCOUNT.

CEPAT DAFTAR SEBAGAI AHLI KELAB


Salam semua… BERITA BAIK untuk  mereka yang tak dapat datang kelas saya tapi still nak dapatkan resepi-resepi ciptaan dan olahan saya. Anda kini boleh dapatkannya dengan membeli terus semua resepi yang penah saya buat kelas sejak 2008.

Saya ada lebih 200 koleksi resepi terbaik yang kebanyakannya Alhamdulillah telah menjana pendapatan tinggi kepada pelajar-pelajar saya. 

So, anda tidak perlu lagi tanya kawan-kawan yang datang kelas saya. Beli direct jer dari saya sebab anda boleh tanya saya sendiri apa yang tak faham.

Cara pembelian resepi semudah ABC – pilih apa yang nak belajar – sms saya – tunggu saya bagi quotation – anda buat payment – saya check – klu confirm payment dah buat, saya akan emelkan resepi yang dibeli.

SEMUA RESEPI ONLINE SAYA HANYA DIJUAL PADA YANG TELAH MENDAFTAR MENJADI AHLI SAHAJA.
 

Setiap resepi berbeza harga. Sila sms/wasap 019 282 0053 (Zalina) atau 017 642 5663 (Bihah) untuk quotation.


SEMUA TIPS, JENIS BAHAN, PERALATAN DAN APA SAJA YANG ANDA TAK PAHAM SAYA AKAN TUNJUKKAN
Sebab saya sendiri yang mereka cipta resepi modul tu, insyallah saya akan tau bagaimana nak guide anda. Apa pantang larang, tips, yang boleh, yang tidak. Insyallah jika anda perlu saya tunjukkan equipment/bahan yang saya gunakan pun saya akan bagi tau.

4. BOLEH GUNA GAMBAR SAYA – SEMUA GAMBAR BEBAS WATER MARK
Jika nak, anda akan menerima semua gambar resepi yang anda beli untuk tujuan promosi jualan/iklan class.  SEMUA GAMBAR BEBAS WATER MARK!. Gambar-gambar terbaru saya akan pm/emel anda dari semasa ke semasa.

5. Anda bagaimanapun TIDAK DIBENARKAN untuk menerbitkan semula mana-mana bahagian resepi untuk tujuan cetakan.

 AHLI KELAB ONLINE BZEE BAKERY
 
CARA NAK DAFTAR SEBAGAI AHLI KELAB ONLINE BZEE BAKERY:
 
1. Bank in FULL PAYMENT RM100 ke account Maybank Bzee Café & Bakery 5051 76100 195
 
2. Selepas bank in SMS  ke phone saya 019 282 0053 details perkara berikut:
NAMA PENUH (jangan nama glamer/nama fb/nama samaran):
NO IC:
ALAMAT PENUH:
ALAMAT EMEL:
NO PHONE
JANTINA
Contoh: Zalina Yahaya, 701022 02 5930, No 503, Jalan Pegawai, 08000 Sungai Petani, Kedah, 019 282 0053, Perempuan, bzeebakery@gmail.com
Sila SMS/EMEL/WHATSAP/PM bukti pembayaran untuk pengesahan .
3. Anda akan menerima kad keahlian. Sila gunakan nombor keahlian yang tertera untuk sebarang urusan terutamanya melibatkan kelas-kelas online. Sebab saya akan mintak nombor keahlian sebelum menjawab soklan anda.

SOALAN-SOALAN YANG MUNGKIN ANDA NAK TANYA:
1. Boleh tak klu saya tak jadi ahli tapi nak beli resepi.
JAWAPAN: Bolehhhh…Kan kat atas tu saya dah ketegorikan PEMBELI BUKAN AHLI KELAB dan PEMBELI AHLI KELAB ONLINE BZEE BAKERY
Anda boleh beli apa sahaja resepi yang saya pernah buat kelas dengan harga RM60 untuk satu resepi atau RM200 untuk 4 resepi (TAWARAN SAH SEHINGGA SEPTEMBER 2014 SAHAJA)  
Tetapi anda tidak mendapat keistimewaan sebagai ahli seperti discount (4 resepi RM180), bayar RM10 jer kalau nak join kelas demo yang anda dah beli resepi, free testing untuk modul-modul baru, tips-tips baking dari saya dan keistimewaan lain yang akan saya umumkan dari semasa ke semasa.

2. Saya boleh pilih apa saja resepi? Apa saja?
Ya - daripada senarai RESEPI ONLINE. Bayar hari ni, dapat hari ni..insyallah. Yang tiada dalam senarai, anda perlu tunggu untuk dapatkan resepi.

3. Saya tak dak FB, Whatsap…nak online mcam mana?
JAWAPAN: Anda boleh emel saya soklan-soklan dan saya akan jawab sebaik mungkin. Klu tak dak emel, kasi post sama saya soklan. Tapi ni tak nama online lerrr..ahakssss
Tapi insyallah saya semua resepi akan disampaikan dalam bentuk mudah, step by step.

4. Kalau tak faham boleh tanya banyak kali
JAWAPAN: boleh. Sampai paham InsyallaH

 5. Kenapa saya mula jual resepi?
JAWAPAN: Sebab kejadian menjual resepi modul saya semakin berleluasa sehingga ada yang datang kelas semata-mata nak dapatkan resepi dan dijual secara online.   Dan ada cikgu-cikgu yang juga buat kelas dengan hanya membeli resepi saya. Bagi saya ini, sangat tidak adil kepada student dan juga saya sendiri.
Memandangkan ni resepi saya, saya yang cipta/olah sehingga menjadi,  rasanya lebih afdal saya sendiri yang jual dan anda boleh direct dengan saya untuk tanya apa saja yang rasa nak tanya

6. Kelas demo dah tak buat ker?
JAWAPAN: Sejak bulan April lepas bakery saya semakin `sempit’. Penuh dengan bahan-bahan dan peralatan untuk projek CHOCOLATE CHIPS saya (maaf, resepi ni saya tak akan jual yeaaa..hehhe). Sehubungan itu, ruang untuk kelas demo terpaksa disempitkan. Buat masa ni maksimum untuk kelas demo hanyalah 25 ORANG SAHAJA.

8. KELAS DIY masih buat?
JAWAPAN: Ya. Bagi yang lebih suka buat sendiri dan ada kesempatan  untuk datang sendiri, kelas DIY dan DIY group akan dijalankan seperti biasa.
Kelas DEMO/DIY GROUP akan dibuat pada SETIAP SABTU/AHAD
Kelas DIY setiap SELASA, RABU, KHAMIS DAN JUMAAT
(untuk update jadual boleh rujuk blog saya http://bzeecake.blogspot.com

9. Boleh tak saya jual balik resepi yang saya beli dari Bzee Bakery?
JAWAPAN: Terserah pada anda. Tapi bagi saya yang membeli tu rugi sebab dia tak dapat direct belajar dengan saya.

 Klu ada sebarang soalan yang anda tak paham:
i. emel saya bzeebakery@gmail.com
ii. PM saya di FB - zalina yahaya
iii. Whatsap saya - 019 282 0053

 Labiu
Zalina
019 282 0053