Apr 28, 2013

Kelas DIY sepanjang minggu lepas

Asskum dan alooo untuk semua....semakin `busan' ngan perangai saya yang tak disiplin mengupdate blog...Seminggu sekali jer skarang ni...apa raaaa..tak boleh jadi. Saya kena UBAH..hehehe...monolog pada diri sendiri - ampunkan saya. Saya akan cuba baiki diri dan updatekan blog setiap hari mcam sebelum ni. Insya Allah...saya akan cuba.

Ok...minggu ni kita mulakan dengan DIY package sweet bun. Patutnya kelas ni 3 orang join. Sorang terpaksa cancel last minute. Sorang lagi...bleh terlupaaaa yang dia ada kelas. So, tinggal Ernie sorang. Tak pa..sib baik Ernie tak lupa. Ni 1st time dia buat roti. Sebelum ni dok belajar kat youtube jerrr..tak penah jadi. Bangga dan tak sangka sebab bleh buat bun..hahhaha


Maaf, gambar kurang clearrr...

Rabu, 24 April giliran Kak Su dan rakan seDIY - Norazima. Dia orang sepakat blejajar Package Puff Pastry

Sardine Puff

Chicken Pie

Portugese Egg Tart

Khamis - Kak Zharina dari Kelang. Fazya menyelit. Dia orang belajaq Kek Kukus Ekonomi, Royal Caramel, Italian Rainbow dan Carrot Cake
Kak Zharina
(Kak Zharina bagi saya rasa dia punya kari nasik kandaq...fuhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh...saya n hubby makan sampai licin...sedang berdegungggg...tq kak...lain kali nak order)
Fazya
Kek Kukus Anam Bulan
Italian Rainbow
Carrot Walnut With Cream Cheese

Royal Caramel

Jumaat, 24 April plak giliran jiran sekawasan ngan saya - Nora Rashid - cikgu Macaron kita. Dia blajar Chicken Pie, Quiche, Oreo Cheese Cake dan Blueberry Cheese Tart




Quiche

Tq untuk semua student DIY minggu ni. Labiu...