Dec 14, 2013

JANGAN LUPA KELAS LAVA CHEESE CAKE ESOK 15 DIS AHAD..


 
 
Asskum semuaaa....

Jangan lupa kelas demo LAVA CHEESE CAKE ni ESOK....15 hb DISEMBER, AHAD.
Ni haa detailsnya:

KELAS: KELAS DEMO LAVA CHEESE CAKE
MASA: 11 PAGI - 4 PETANG


LOKASI: Bzee Bakery, Seremban 2.
No. 23, Ground Floor Magistrate Square, Seremban 2, Seremban

PENGAJAR: Saya...Zalina

Nak bawak apa: Baki Yuran, bukti pembayaran dan pen
Yang tak boleh bawak: anak, sedara mara dan jiran tetangga. Hanya yang bayar yuran saja dibenarkan masuk....

SOKLAN-SOKLAN YANG MUNGKIN AKAN DITANYA:
1. Kena bawak tapaware dak...
Jawapan: Tak yah...saya siapkan semua

2. Ada kosong lagi dak kak?
Jawapan: Tak dak...dah penuh sepenuh-penuhnya. Maaf

3. Habih tu, iklan buat pa..?
Jawapan: Saja nak ingatkan...takut ada yang lupa, pastu mintak pulangkan deposit.

4. Errr...deposit tak boleh mintak balik atau foward ke kelas lain ker kak
Jawapan: Tak boleh..Saya dah siapkan semua...lunch, resepi, kek-kek yang akan dibawak balik student dan saya juga telah tolak permintaan orang lain yang nak join.

5. Ada ulang lagi ker kak kelas ni?
Jawapan: Insyallah...tapi rasanya tak kot sebab tahun depan saya akan mula introduce modul-modul baru...

6. Berapa rega kelas ni kak...ajaq brapa jenih kak...
Jawapan: semua details bleh click kat JADUAL KELAS DEMO tapi tengok saja. Nak daftar tak boleh dah sebab dah penuh. Ampunnnnn

Ok itu saja....

Labiu..jumpa esok naaaa....

Zalina