Aug 1, 2016

KELAS KEK MARGARINA- AHAD 7 OGOS 2016/ 11 PG- 4 PTG



Salam dan gud morning semua..
Okeh ni ada satu lagi class yg dah ramai mintak - KEK MARGARINA.

Ni kek sempoi atau orang kita selalu rujuk pada 'kek bodo jer' hehehehe...sian kek.


Ni resepi paling sempoi dan paling senang buat.

Saya akan ajar dan bagi resepi lengkap bagaimana daripada 1 resepi asas tu kita akan pecahkan kepada 9 jenis kek.

Saya akan kongsi pengalaman saya mcm mana kami buat jualan dalam kuantiti yang banyak masa raya lepas.

Juga mcm mana nak bagi kek biasa2 ni rasa mewah BERBUTTER.

Seperti biasa saya akan bagi maklumat lengkap mengenai struktur cost dan berapa nak jual.

Sgt sesuai pada yg tak nak pening2 jual kek2 yg banyak nak kluar modal.

Cost yg sangat EKONOMI.

Kalau ada yg berminat jom join class saya dan juga di tempat adik sayaYusniza Yahaya di SUNGAI PETANI (Yus akan ajaq).

Ni maklumat lanjut

KELAS KEK MARGARINA
Tarikh:

Di tempat saya di BZEE CAFE & BAKERY SEREMBAN 2 (saya akan share location pas anda cfrm by deposit)

Ahad 7 0gos
Repeat jumaat 12 ogos

Masa: 11 pagi 4 ptg

Di SUNGAI PETANI SABTU 6 OGOS. Refer page Yusniza untuk cara2 mendaftar dan maklumat lanjut.

Yuran : rm200
Deposit: rm100

Cara mendaftar:
1. Bank in deposit rm100 ke acct maybank bzee cafe & bakery 5051 76100 195.

2. Pas bank in wasap bukti pembayaran dan detail. Contoh zalina rm100 kek margarina 7 ogos

3. Sila datang tepat pada masa. Kelas tak akan diulang jika anda lewat.

Labiu
Zalina