Nov 2, 2017

Bombolini with Silky Smooth Vanilla Pastry Cream






Bombolini with Silky Smooth Vanilla Pastry Cream

Bombolini (italian doughnut).

Soalan:
Resepi sama dak dengan doughnut biasa.


Jawapan: Tak sama. Saya dah permudahkan resepi dan teknik pembuatan Bomboloni yang selalunya memerlukan lebih 3 jam untuk proofing.

Sangat senang buat dan cepat.

Silky smooth Pastry cream tu sama ka dengan pastry cream biasa?
Jawapan: Tak. Ada penambahan bahan dan tenik yang akan menjadikan pastry cream anda selicin sutera dan cair di mulut. Macam anda makan cream dalam cream puff Beard Papa.

Ada 3 cara nak rasa Bombolini ni:

1. Datang ambik FREE kat bakery saya di Seremban 2, petang ni (1 Nov 2017). Kami tutup pukul 6 petang.FREE TESTING.

Wasap saya dulu www.wasap.my/01928200053 sebelum datang.

2. Masuk class demo saya Ahad ni 5 NoV.
RM150. 11 sampai 2 ptg
Bank in FULL PAYMENT ke acct Maybank Bzee Cafe Bakery 5051 76100 195.

Lepas bank in wasap bukti pembayaran ke www.wasap.my/60192820053
Bagi nama anda.

Saya akan demo cara buat Bombolini dan silky smooth vanilla pastry cream serta 4 filling lain iaitu:,
CHEESE
DURIAN
CHOCOLATE
PANDAN

FREE DEMO: PUFFIN MUFFIN
(Muffin cream puff)

Dan seperti Biasa...costing dan berapa nak jual.

3.Beli PJJ saya yang akan diiklankan mulai Isnin 6 Nov ini.

Labiu
Zalina