Apr 21, 2010

Kelas steamed buttercream Jumaat, 30 April

Salam dan alooo untuk semua. Lama tak update blog ni. Sorry la yea...Jumaat ni 30 April ni saya nak buat kelas kek kahwin 3 tingkat guna teknik steamed buttercream. Sian kat dua student yang dah bayar deposit hari tu. Saya nak pulangkan dia orang tak nak. Dia orang nak tunggu gak kelas saya ni. So atas rasa sangat-sangat bersalah (dan sebenarnya dah tak larat memanjakan diri dengan masalah sakit belakang ni...hehehe), maka saya dengan ini mengumumkan kemunculan semula di arena PENDIDIKAN MASAKAN....hehehhehe.... Sapa yang berminat, jom joint. Bleh test skill sempena cuti sekolah bulan 6 tak lama lagi...Senang jer teknik ni. Gerenti kek kawen anda nampak macam pro walaupun sebelum ni anda tak kenal apa itu buttercream atau tak tau macam mana nak pegang piping beg. Saya akan ajar sampai boleh.


                                  

Kelas: Kelas: Hias kek kahwin 3 tingkat guna teknik steamed buttercream


Tarikh: Jumaat 30 April 2010

Masa: 11 am – 4 ptg (atau sampai anda betul-betul siap kek 3 tingkat tu....hehehe)

Yuran: RM250

Peralatan yang perlu dibawa: Apron, turn table, spatula dan kain lap.

(Sila sahkan kehadiran selewat-lewatnya Selasa, 26 April dengan membayar deposit sebanyak RM130 ke dalam akaun Maybank saya (Zalina Yahaya) - 1122 500 16852

P/s: Bulan 5 ni saya akan start dengan kelas-kelas biskut raya. Kelas termasuk cara nak susun biskut dalam bekas supaya tak gerak.




Errrrrr...nak tanya ni....ada sapa-sapa yang berminat nak masuk kelas buat hamper tak? Kelas akan meliputi cara membalut hamper menggunakan pelbagai teknik, cara menyusun barang supaya nampak kemas, cara mengira kos dan macam mana nak dapatkan customer. Pada anda yang memang bekerja dan selalu bos suruh buat hamper atau selalu ambik kat orang luar, ni lah masanya untuk belajar buat sendiri. Senang, contact dah ada...cuma tunjuk kat bos jer proposal anda...Manyyyyak untungggg ooooo.....

So, sapa yang berminat, sila angkat tangan....(heheheh)... angkat tangan kat SHOUT MIX year.. Kelas hanya akan diadakan kalau ada sekurangnya-kurangnya 6 pelajar.

Yuran: RM180
(Details kandungan kelas nanti saya kasi tau yearr....bila dah ada yang berminat...)