May 14, 2012

2 DIY Khamis, Jumaat minggu lepas....

Asskm dan alooo untuk semua....sorry lambat update blog.Ada 3 kelas yang belum saya update.
1. Kelas DIY Adamiah ngan Sue. Member menyelit setia ni ambik kek kukus ekonomi n black forest cheese cake. Memandangkan kedua-dua kek ni memerlukan dia orang menunggu, so, sempat budak-budak dua orang ni merayap dulu cari barang di Singapore Street n Senawang.

Saya tidak melepaskan peluang - turut memesan pelbagai barang...hehehee..


Kek Kukus Ekonomi

Black Forest Cheese Cake


Ni painted roll saya buat untuk Kak Aida. Dia nak buat hantaran tunang anak dia

 Untuk kelas Jumaat lepas pulak, saya berDIY ngan Dilla. Ieda yang berDIY hari Rabu hari tu menyelit. Dia orang blajar 3 kek - Carrot Walnut With Cream Cheese, Opera dan Russian Black n White.




 Sorry Dilla n Ieda - gambaq kek saja ada...gambaq u all berdua tak lekat plak....loqlaq betoi saya neh....amppunnn'