Feb 4, 2013

PENGUMUMAN, PENGUMUMAN....

Asskumm dan alooo untuk semua...



Saya akan mula bercuti bermula esok (SELASA, 5 FEB) SEHINGGA AHAD, 23 FEBRUARI. 

Sepanjang tempoh berkenaan, saya tak akan menjawab sebarang sms sebab saya akan berada di luar negara....(mahaii ooo nak bersms...hehhehe)

 Sekiranya anda nak tanya apa-apa mengenai kelas, sila EMEL SAYA - bzeebakery@gmail.com. Jangan SMS yeaaaa....

 DAN JIKA anda nak buat pembayaran deposit untuk kelas-kelas sepanjang bulan Mac, ANDA JUGA PELRU EMELKAN saya (bzeebakery@gmail.com) maklumat lengkap  bukti pembayaran. JANGAN LUPA NAMA DAN TARIKH KELAS ...

(Semua kelas untuk MAC, masih boleh join KECUALI KELAS ROTI MAMAZIEZA (10 Mac) dan KELAS CHEF AMER, 31 MAC. Dua-dua kelas ni dah penuh)

Saya akan cuba membalas emel anda secepat yang mungkin.

TQ atas sokongan anda semua....

labiuuuu...

zalina yahaya
bzeebakery@gmail.com