Aug 1, 2013

JOM DAFTAR KELAS DIY OGOS/SEPTEMBER 2013

Asskum semuaaaa…. Apa projek pas raya ni…? Kalau tak dak apa, apa, jom tambah ilmu di Bzee Bakery.

Jom chup tempat seksiap untuk DIY bulan OGOS dan September.

Cara-cara nak daftar untuk kelas DIY BZEE BAKERY
1. Pilih date-date kosong yang disenaraikan di bawah (yang belum ada nama orang). Date yang saya senaraikan sahaja. Date yang saya tak bagi bermakna saya tak buat kelas DIY.

2. Buat keputusan apa yang anda nak belajar. Untuk sehari kelas, paling kurang anda kena ambik 2 jenis kek. Maksimum – 8 jenis.
Anda boleh pilih lebih 100 subjek yang saya offer tu dari Album Photo saya di Facebook (Zalina Yahaya) atau pun lihat under label KELAS DIY untuk dapat idea apa yang anda nak belajar

3. EMEL saya (bzeebakery@gmail.com) atau SMS terus (019 282 0053) apa yang anda nak belajar dan date yang anda nak. Dalam emel/sms tu sila nyatakan dengan lengkap maklumat berikut:
Contoh:
Nama: Zalina Yahaya
No Phone: 019 282 0053
Tarikh yang dipilih: 27 Ogos 2013
Subjek yang nak belajar: Red Velvet, Double Indulgence dan Package Puff Pastry
(jika anda nak saya reply dengan segera, sila SMS…insyallah saya akan balas secepat mungkin. Emel ni lambat sket…)


4. Tunggu reply dari saya. Saya akan bagi quotation dan jumlah deposit yang perlu dibayar

5. Kalau setuju, bayar deposit dan saya akan masukkan nama anda dalam date berkenaan.

6. Selagi deposit tak dibayar, saya berhak bagi pada sesiapa saja date tu, walaupun anda dah emel/sms saya kata BERMINAT ngan date tu.


(uppssss bagi yang masih baru dan tak tau, ni alamat bakery saya:

No. 23 Ground Floor, Magistrate Square, Seremban 2, Seremban, Negeri Sembilan (berhampiran Kompleks Mahkamah Seremban 2) Koordinat: N 2.68686, E 101.91722

Fakta-fakta lain yang mungkin anda tertanya-tanya:

1. Class DIY saya bermula kul 11 pagi sehingga selesai.
2. Hanya bawak apron. Saya siapkan semua.
3. Semua produk DIY tu anda punya...bawak balik semua
4. Anda tak boleh bawak orang untuk temankan anda dalam kelas - suami, anak, kakak, sepupu dan sebagainya.
5. Kalau ada kawan yang nak join juga, dia kena bayar sama mcm anda bayar. Dan kena ambik sama dengan apa yang anda ambik. Tak boleh anda belajar dua kek lain, kawan anda blajar dua kek lain. Tak boleh...

Dan bagi yang tak tau DIY tu apa: Ni kelas Personal - anda buat dari A-Z. Saya tunjuk ajar. Buat sampai boleh dan siap.




Untuk senarai penuh date-date DIY yang masih kosong sila click di JADUAL KELAS DIY. TQ

TQ
Labiu
Zalina Yahaya, Bzee Bakery, Seremban 2, Seremban