Aug 24, 2013

Meroti di hari minggu...

Asskum semuaaa......Hari ni patutnya saya tak buat kelas DIY. Tapi memandangkan saya punya salah dan loqlaq bak kata orang Kedah maka saya terpaksa ganti kelas DIY hari ni.

Ramna patutnya daftar kelas hari Selasa lepas. Tapi sbenarnya hari tu dah memang ada orang booking...lama dah bayar deposit. Yuzila dari Melaka. Saya yang tak tukar date. Memandangkan Yuzila dah arrange ngan husbad dia untuk ambik cuti, so terpaksa la saya pujuk Ramna untuk tukar ke hari Sabtu. Sib baik Ramna setuju....TQVM Ramna.

Ramna dari Kelang ni tokey biskut raya. Dah lama buat biskut raya. Dah masuk tahun ke 8 tahun ni. Tapi kali ni nak try blajar roti n bun plak. Nak kembangkan produk jualan yang ada.

Untuk hari ni dia ambik package Sweet Bun dan Sandwich Loaf.




Terima kasih Ramna...insyallah ada rezeki kita jumpa lagi