Nov 14, 2013

SIARAN ULANGAN DIY GROUP LAVA CHEESE CAKE - ISNIN 2 DISEMBER 11 PAGI

Askum...
Harap maklum..repeat class DIY GROUP LAVA CHEESE PADA ISNIN 2 DISEMBER NI DAH PENUH...
KLIK UNTUK SEMAK NAMA

 
 
ASSKUM semua……

Alhamdulilah, Kelas DIY Group untuk Lava Cheesecake 29 NOV..penuh tak sampai sehari saya iklan semalam. Tq tak terhingga atas sokongan anda. Saya sangat terharu...

Bagi memenuhi permintaan mereka – mereka yang tak sempat mendaftar semalam, saya repeat sekali lagi pada: ISNIN 2 DISEMBER 2013

Yuppp ISNIN 2 DISEMBER…Ahad 1 Disember tak bleh sebab den ada kenduri kawen cousin. Date lain tak boleh sebab saya cuti pas tu.)

Sapa yang berminat, ni detailsnya:

KELAS DIY GROUP LAVA CHEESECAKE ISNIN 2 DISEMBER 11 PAGI

KANDUNGAN KELAS:
1. Tiramisu Lava Cheese, Pandan Lava Cheese n Red Velvet Lava Cheese
Free Resipi: Cranberry Sprinkles Lava Cheese, Strawberry Sprinkles Lava Cheese, Chocolate Lava Cheese dan Vanila Lava Cheese.
2. saya juga akan bagikan anda idea 10 lagi Lava Cheese yang anda boleh kembangkan daripada resepi asas.
3. Costing details juga akan diberikan supaya anda tahu kos sebenar Lava Cheese anda. Mudah bagi anda klau nak jual secara pukal kepada agent.
4. Cara menghasilkan mini pack yang boleh dijual RM5 satu – potongan tepat kek supaya tiada pembaziran.

TARIKH: ISNIN 2 DISEMBER 2013
MASA: 11 pagi – 5 petang
TEMPAT: Bzee Bakery, Seremban 2, Seremban
PENGAJAR: Zalina Yahaya
JENIS KELAS: DIY BERKUMPULAN. Satu mixer share 2 orang. Anda n partner akan buat semua 3 JENIS
Lava Cheese tu dari A-Z. (tapi timbang bahan n basuh pinggan kak Maz buat lerrr..)

YURAN: RM300 seorang
DEPOSIT: RM150 (tidak akan dikembalikan jika anda membatalkan kelas)
Tiada tarikh akhir pembayaran deposit. Penuh, saya tutup penyertaan. Penyertaan minimum – 4 orang. Saya berhak membatalkan kelas jika kurang student.
TERHAD UNTUK 8 ORANG SAHAJA

Cara daftar:
1. Bank in deposit RM150 ke account Maybank Bzee Bakery 5051 76100 195.
2. Pas bank in sms ke nombor saya – 019 282 0053.
Contoh: Zalina, RM150, Lava Kek, 29 Nov
3. Sila simpan bukti pembayaran dan kemukakan masa kelas.
4. Balance yuran bayar masa kelas.
5. Anda hanya perlu bawak APRON masa kelas. Yang lain saya sediakan.

Labiu
Zalina