Jan 9, 2014

DIY GROUP CREAM PUFF & ECLAIRS



DIY GROUP JUMAAT 17 JANUARI 2014






Asskum semua…sejak saya introduce modul cream puff n eclairs ni lebih 5 tahun lalu, class ni tak penah lapuk dek ujang tak lekang dek panaih. Sentiasa ada permintaan.
Sebabnya.. daripada feed back student yang dah belajar modul ni dari saya dan juga yang belajar dari student-student saya, permintaan ke atas produk ni tak penah putus-putus. Alhamdulillah…
So sapa  yang berminat nak belajar resepi terbaik ni, jom join kelas DIY Group ni ngan saya. Details seperti berikut:

KELAS: DIY GROUP CREAM PUFF N ECLAIRS
TARIKH: JUMAAT 17 JANUARI 2014
MASA: 11 PAGI – 4 PETANG
YURAN: RM200 SEORANG
MAKSIMUM PERCLASS: 10 ORANG

CARA NAK DAFTAR:
1.     Bank in FULL PAYMENT (RM200) ke account Maybank Bzee Bakery BZEE CAFE & BAKERY - 5051 76100 195
2.     SMS details ke nombor 019 282 0053.
3.     Apa nak SMS:  Nama, date class, nama class dan jumlah bnk in. COntoh:
ZALINA YAHAYA, DIY GROUP CREAM PUFF, 17 JANUARI, RM200
4.     Sila simpan bukti pembayaran dan kemukakan masa kelas. WAJIB. Klu tak dak bukti pembayaran, anda dikira blom bayar.
5.     Apa yang perlu dibawa masa kelas: Apron dan pen saja. Yang lain saya siapkan
6.     Apa yang TAK BOLEH bawak: Peneman, anak, sedara, kawan baik…hanya yang bayar yuran saja dibenarkan masuk kelas.