Jan 27, 2014

Kelas Demo Best 5 + Brownies

Asskumm semuaaa...Sabtu lepas, 25 Januari saya buat kelas demo pertama untuk tahun ni. Kira ni acara pembuka tirai kelas demo. Alhamdulillah syukur pada Allah. Kelas full house. 53 orang join kelas koleksi resepi terbaik saya sepanjang lebih 5 tahun lalu.

5 kek terbaik yang saya demokan ialah Russian Black n White, Red Velvet, Italian Rainbow, Carrot Walnut dan Double Indulgence. Satu lagi adalah Salted Caramel Brownies. Keenam-enam produk ni adalah yang paling tinggi mendapat permintaan untuk kelas DIY. Dan alhamdulillah dengan izin Allah, produk-produk ni dah jadi ibu duit untuk ramai student saya.









Kepada semua yang terus menyokong saya, terima kasih sekali lagi. Jasa anda semua akan saya kenang selagi hayat dikandung badan.

Labiu
Zalina