Feb 26, 2015

Kelas Meringue Kisses Cookies dan Chocolate Chips & Nuts Meringue Cookies


 





Salam semua.... okeh pas berkali2 buat r&d dan pas befkilo2 gula dan teloq putih saya buang ( dan sudah pastinya selepas saya terpaksa korbankan diet Atkins saya) maka saya dah dapat formulakan resepi meringue kisses cookies yg kurang manis, ringan , cair di mulut tapi tak mudah pecah. Alhamdulillah .
No..no..nooo . ..ni bukan resepi internet. Ni resepi saya sendiri . Ada 2 bahan utama yg akan membezakan meringue kisses cookies saya dengan yg anda cuba guna resepi internet.

Sapa berminat Jom join saya . 

Details seperti di bawah 

Kelas Meringue Kisses Cookies dan Chocolate Chips & Nuts Meringue Cookies 

Tarikh:        Ahad 8 mac 

Tempat :     Bzee cafe & bakery No 23 ground floor Magistrates square ,
                       City Park  Seremban 2 Seremban Negeri sembilan . 

Hari:             Sabtu 14 Mac di Sungai Petani . 
                       Contact adik bertuah saya Yusniza Yahaya untuk mendaftar .

Masa :         11 pagi di seremban 
                      10 pagi di Sungai Petani 

Pengajar : Zalina Yahaya 

Jenis Kelas : Demo dan semi hands on pada yg nak try picit meringue . 

Yuran : Rm150

KHAS UNTUK AHLI KELAB ONLINE BZEE : RM130 sahaja. 

Deposit: rm100

Cara mendaftar :

1. Bank in deposit ke account maybank bzee cafe & bakery 5051 76100 195
2. Pas bnk in kemukakan bukti pembayaran ke no 019 282 0053 - wasap atau mesej .
Bagi details. Contoh
Zalina yahaya rm100 meringue cookies 8 mac / 14 mac
3. Kepada ahli kelab online bzee sila nyatakan nombor keahlian anda untuk mendapat discount .
Contoh
Zalina yahaya rm100 meringue kisses cookies 8 mac/14 mac 22100034
Kandungan class
1. Tips penting buat meringue supaya ringan gebu dan tak berat.
2. Cara bakar - suhu yg betul dan masa yg sesuai untuk dapat meringue yg ringan cair di mulut tapi tak mudah pecah .
3. Kenai 2 bahan rahsia yg jadikan meringue anda berkilat ringan dan cair di mulut .
4. Idea 2 packaging yg chun n chomel untuk majlis .
Labiu
Zalina