Feb 12, 2015

Resepi FREE NASIK AYAM HAINAN dan NASI AYAM 5 SPICE untuk SEMUA AHLI KELAB ONLINE BZEE BAKERY


 






 

 

Salam semua. ... S.O.P resepi FREE NASIK AYAM HAINAN dan NASI AYAM 5 SPICE untuk SEMUA AHLI KELAB ONLINE BZEE BAKERY dah siap...yeayyyy.
S.o.p lengkap mcm mana nak buat:
1. steam chicken rice
2. Steam chicken
3. Ayam goreng 5 spice
4. Sup
5. Cili sos
6. Sos halia
7. Sos hitam
8. Siew Pak Choy with oyster sauce
9. Taugeh goreng
Resepi akan diemel mulai Khamis 12 Feb. Sapa yg BELUM bagi emel address harap dapat bagi segera. Yang dah bagi tu tak pa
...bawak bertenang dan tunggu emel saya . ..
Sapa yg belum jadi ahli boleh daftar segera. Cara nya :
1. Bank in rm100 ke account maybank bzee cafe & bakery 5051 76100 195 . Pas bnk in kemukakan bukti pembayaran dan bagi details.
Nama penuh
No phone
No Ic
Full Address
Emel address
Wasap/pm atau mesej saya di no 019 282 0053 .
Sehari selepas payment dibuat sila check no keahlian anda di blog saya http:// bzeecake.blogspot.com.
Sila nyatakan nombor ahli setiap kali anda nak beli resepi online saya.
Tawaran resepi percuma untuk semua ahli baru ni tamat sehingga raya Cino - 20 Feb 2015.
Selepas tarikh berkenaan set resepi ini akan dijual dengan harga rm150.
Jom jadi ahli online Bzeebakery. Banyak lagi resepi2 terbaik saya akan bagi pada anda .
Labiu
Zalina