Aug 19, 2009

Adik Bzeebakery - RibenManis dalam Kosmo, Utusan dan Harmoni




Kosmo, 18 Ogos 2009


Utusan Malaysia, 10 Ogos 2009


Harmoni - keluaran khas raya - September 2009

Salam dan alooo untuk semua...,
Just nak perkenalkan `adik' kepada bzeebakery - RibenManis - satu lagi cabang perniagaan saya. Tapi ni khusus untuk hamper dan cenderahati. Dah masuk tahun ke 4 saya buat bisnes pembungkusan hamper ni, tapi sebelum ni saya letak bawah Bzeebakery saja. Tapi tahun ni, supaya lebih organised lagi dan senang nak manage, saya perkenalkan RibenManis. So, kiranya, kakaknya - Bzeebakery buat biskut n produk-produk bakery dan supply kat RibenManis la...

Aktiviti pembungkusan hamper ni bukan sahaja terhad masa raya Aidilfitri saja, tapi perayaan-perayaan lain pun kami dapat tempahan - Chinese New Year, Deepavali, Birthday, majlis perasmian tertentu n macam-macam lagi. Tapi alhamdulillah, yang banyak dan rancaknya mestilah masa perayaan Aidilfitri.

So, sesapa yang berminat dengan hamper, bleh lawati blog http://ribenmanis.blogspot.com/. Sesapa yang nak jadi agen pun bleh. Call saya untuk keterangan lanjut.