Aug 14, 2009

TIADA LAIN MELAINKAN CHOCOLATE SEMATA-MATA.....

Hamper untuk VVIP....sorry ler, tak elok bebenor gambarnya....lighting out...yang real cantik n grand tau....hehhehe

Ni kek chocolate untuk Tasha, anak menakan pupu saya....(anak sepupu saya...orang kedah kata anak menakan pupu.....bukan kupu-kupu aaa....)


Satu lagi kek chocolate. Tak cukup ngan chocolate itam, boh lagi chocolate putih..

Salam dan alooo untuk semua. Sorry lama tak updatekan blog. Minggu ni minggu buat presentation hamper raya kat client-client....(presentation jerr...belum confirm lagi.....harap-harap dapat la...) Sambil-sambil tu ambik gak tempahan dari customer. Yang terbaru dari Liza petang tadi. Liza call masa saya on the way balik dari Putrajaya buat presentation. Masa tu dah dekat pukul 3 ptg. Liza nak kek kawen steamed buttercream. Dia nak ambik esok. Tapi memandangkan saya nak balik Sungai Petani jap esok-esok pagi, so kena la siapkan juga hari ni. Saya suruh dia ambik sebelum maghrib. Sib baik Liza ni tak cerewet. Dia kata buat la kek apa pun. Colour...? saya tanya. ``Akak buat lah colour apa pun...janji ada''. Heheeheheh....sempoi betoi Liza ni. Tak penah saya jumpa orang nak kek kawen yang suruh saya buat colour apa yang saya suka.... So, balik dari Putrajaya apa lagi bersilat la. Alhamdulillah berjaya siapkan, tapi saya lupa nak snap foto. Kalut sket sebab pastu kena siapkan 50 cupcakes untuk Suzana. Suzana nak tema boys n girls. Yang ni pun lupa nak snap gambau....Rugi betoi....


Yang teringat nak snap, dua kek chocolate yang last tu...Dua kek chocolate ni memang kek chocolate sungguh-sungguh laaa....tiada chocolate melainkan chocolate semata-mata....Satu untuk Tasha n satu lagi untuk house warming parti kawan sepupu saya - Azmi atau lebih mesra lagi - MIE HEILAM.....


Pas siap ngan kek-kek tu, terus sambung buat hamper untuk VVIP. Nak pakai Isnin ni. Abih, dah nak balik Sungai Petani, kena la pulun buat hari ni gak...Fuhhh.....tapi alhamdulillah, semua keja settle...Bleh balik SP dengan tenang. Tapi Ahad dah kena balik mai Somban....arrrrrggggghhhhhhhhhhhhhhhhhh.......boring betoi....!!!!!