Jun 11, 2012

Kelas sepanjang minggu ineh

Assskm dan alooo....minggu ni tak dan nak upload gambar DIY secara daily lagi...sorry. Sibuk ngan kelas DIY n anak-anak sedara kat rumah. So saya postkan gambar-gambar kelas DIY sepanjang minggu ni.


Untuk DIY sebenarnya ada dua orang jer sepanjang minggu ni. Sue dari Singapore ambik DIY 3 hari ngan saya -Selasa, Rabu n Khamis. Ni kali ke 3 Sue berDIY ngan saya.

Sue ambik package Puff Pastry n Croissants n Danish Pastry (1st day), 5 jenis bistro cake (2nd Day) dan 5 jenis biskut raya (3rd day)

Hari Jumaat plak Kak Sarimah dari Johor. 2nd time ngan saya. Kak Sarimah blajar RV, Apple Crumble, German Black Forest, Italian Rainbow dan Pecan Heaven


Danish n Croisants pastries






Chicken Pie

Sardine Puff


Portugese Egg Tart

Ada student kenit nak menyibuk


Ni hari pertama - Puff Pastry n Croissants - Adik saya Yusniza dari cuitcutecakes.blogspot. n anak sedara kenik - Elyn turut menyelit...


Sue tengah melepa Chocolate Walnut Torte




















 Hari kedua  - 5 jenis bistro cake - Pecan Heaven, Double Indulgence, Chocolate Walnut Torte, Chocolate Orange n Hazelnut Coffee. Satu lagi Painted Roll.
Hari Ketiga - 5 jenis biskut raya - Cornflakes blossom, Samperit, Chocolate Crystal, Royal Pecan dan Cereal Chocolate

KAK SARIMAH - JUMAAT, 8 Jun - Red Velvet, Pecan Heaven, Apple Crumble, German Black Forest n Italian Rainbow







 Untuk Sue  n Kak Sarimah - tq sebab tak jemu-jemu join kelas saya. Insyallah ada rezeki kita jumpa lagi....
Dan untuk Sue...selamat bercuti yea...