Jun 18, 2012

Resepi esklusif 8 kek n 8 biskut bzee ngan harga RM10

Asskm dan alooo untuk semua....Bagi menghargi sokongan anda pada saya selama ni yang tak jemu-jemu datang kelas saya dan juga sebagai pengenalan pada mereka yang tak pernah join kelas saya, saya ciptakan 8 jenis kek dan 8 jenis biskut khas untuk anda.

Paling menarik anda boleh dapatkan kesemua resepi ni dan juga lebih 300 resepi biskut dan kek yang lain dalam majalah SAJI yang akan mula didapati di pasaran pada 15 Julai ni. Ni keluaran khas Hari Raya tahun ni.

Harganya hanya RM10..

Insyalah semua resepi telah ditest dan insyallah boleh jadi. Kek-kek yang saya cipta kali ni banyak berasakan kek sponge. Cuma beza adalah dari segi kepelbagaian cream. Tapi jangan bimbang, walaupun cuma berasakan kek sponge, saya kayakan rasanya di cream.

Selain asas kek sponge, 3 kek lagi adalah berasaskan kek butter iaitu kek buah (bakar), kek butter dan kek pisang.

Selain kek, saya juga mencipta 8 jenis biskut raya dengan pelbagai rasa dan rupa. So pada student semua, selamat mendapatkan majalah Saji keluaran 15 Julai. Selamat mencuba. Kalau ada yang tak clear, bleh emel saya.

Harap maklum: KESEMUA 16 resepi dalam keluaran Saji 15 Julai ni TAK SAMA (saya ulanggg - TAK SAMA) dengan apa yang anda dah belajar atau yang akan anda belajar dalam kelas demo atau kelas DIY... 


(Saya terpaksa sebut kat sini sebab ada student yang tak faham - dia sms saya kata tak achi...dia bayar mahal untuk resepi dalam kelas saya, tapi untuk Saji bleh dapat ngan harga RM10 sahaja...- apa raaaa punya salah pahammm)

Kek Buah Berempah Masam Manis


Orange tropicana


Magic Mousse Chocolate Cake

Kek Krim Durian King


Coffeenut cake


Kek Krim Nangka Mastru Jambu
Kek Pisang Berempah Betawi

Kek Butter Peach

Blueberry Button Cookies

Strawberry Over

Laila Majnun

Chocolate Pecan

EMJAY cookies

Crunchy Ball

BlackPearl cookies
Laloba cookies