Dec 15, 2012

DUA HARI BERDIY NGAN MEK KLATE'


 Asskm dan aloo untuk semua...Khamis n Jumaat kelmari saya berdiy ngan Hah n Hasniza. Kebetulan, dua-dua dari Kelantan.

Hah homebase. Rasanya ni dah kali ke 3 Hah datang blajar ngan saya. Sekarang makin rancak buat kelas-kelas yang dia dah blajar ngan saya. Alhamdulillah ada sambutan.

``Yang saya blajar hari ni dah ada orang mintak kelas kak...,'' kata Hah. Fuhhhhhh...dahsyat budak-budak ni. Berjiwa komersial sungguh. Tapi baguih gak laaa...dah pun balik modal datang kelas..kannn

Untuk kelas terbaru ni, Hah blajar Quiche, Chicken Pie, Chunky Prune, Portugese Egg Tart dan Classic Baked Cheese Cake.

Semalam, Jumaat plak saya berDIY ngan tokey kedai baking ingredients di Pengkalan Cepa - Hasnizan. Nama kedai dia - Rasa Berry Trading. Selain buat jual bahan-bahan bakery, kelas baking pun ada. So pada orang-orang kelantan yang nak blajar kek-kek saya yang Hasnizan dah blajar boleh call Hasnizan - 013 957 5788

Hasnizan blajar Chilled Oreo Cheese Cake, Chukny Prune, Pecan Heaven, Chocolate Walnut Torte, Crunchy Salted Caramel, Royal Caramel dan Double Indulgence

Jom layan gambar kelas:

Ni yang Hah blajaq:



Chicken Pie

Portugese Egg Tart

Quiche Lorraine

Chunky Prune

Classic Baked Cheese Cake
Ni plak yang Hasnizan blajaq - tujuh jenis kek semuanya...:

Chilled Oreo Cheesecake

Double Indulgence

Crunchy Salted Caramel

Chocolate Walnut Torte

Royal Caramel

Prune Cake

Pecan Heaven
Hasnizam