Jul 9, 2009

HAMPER RAYA 2009


Engkau Laksana Bulan - RM250




Lagenda- RM500

Malam Bulan Di Pagar Bintang - RM300

Getaran Jiwa - RM200

Dendang Perantau - RM100


Uda dan Dara - RM80


Malam Ku Bermimpi - RM50

Pok, Pok, Pok Bujang Lapok - RM35

Saat Yang Bahagia - RM15

Salam dan alooo untuk semua - seminggu dua ni saya buat-buat sibuk sket dengan kerja-keja persampelan untuk hamper raya 2009. Macam baru saja buat hamper untuk 2008...dahhhh buat yang baru pulak. Ni yang buat saya rasa pendek umur n makin cepat tua...tapi tak pa lah, apa nak buat kan, dah keja kita.

So, tak pa, kali ni saya tak mau beleter panjang-panjang. Saya just nak tunjukkan pakej-pakej hamper yang saya ada. Tahun ni saya pilih tema lagu-lagu seniman agung kita, P. Ramlee untuk dijadikan nama-nama hamper saya.

Kalau ada yang berminat nak bagi hamper sempena Ramadan atau Syawal ni boleh contact saya. Harga bermula dari RM15 hingga RM1,000. N kalau ada yang berminat nak jadi agen pun bleh contact saya untuk keterangan lanjut. Tarikh last untuk order hamper ialah sehari sebelum puasa. So, mudah crita, bila dah start bulan posa, saya dah tak ambik order lagi...