Jul 1, 2009

Kelas Puff Pastry

Shafinaz (yang datang lambat sejam sebab saya salah info) dengan tenang dan penuh bersopan santun menyiapkan hasil kerja
Dari kiri ke kanan - Ita, Aini, Kak Esah n Kak Zu senyum sampai ke telinga sebab semua puff yang dia orang buat naik berlapis-lapis

Ni Portugese Egg Tart hasil tangan student baru - Kak Siti

Sardine puff dan Chicken Pie yang dibuat student.Hilang suspen student-student bila tengok hasil yang menjadi

Salam dan alooo untuk semua. Hari ni buat kelas khas untuk geng-geng yang nak belajar puff pastry - Kak Zu, Aini, Ita, Kak Nor, Shafinaz, Kak Esah dan dua student baru (kawan-kawan Aini) - Kak Siti dan Ida.

Best n enjoy sebab semua hands on. Walaupun masa mencanai tu semua suspen dengan doh dan pastry masing-masing, tapi hasil lepas bakar sangat-sangatlah membanggakan. Sardine puff, chicken pie dan Portugese egg tart yang dia orang buat semua cantik-cantik dan menjadi. Senang cakap semua lulus cemerlang laah... Semua saya bagi A.
Shafinaz yang datang lambat sejam pun bleh buat express dan hasilkan pastry yang berlapis-lapis dan cantik..(hehehe ....sebenarnya saya yang silap inform kat dia...saya kata kelas pukul 11. Kat orang lain saya kata pukul 10...sorryyssss ya Finaz....tapi tak pa...walaupun lambat masuk kelas, semua hasil cantik-cantik kaannn...???)