Oct 24, 2013

Hadoihhhhhh...lamanya tak update blogggg...sorrry...kelas Chef Amer

Asskum semuaaa...lamanya saya tak update blog...sorrry  sangat-sangat. Kebelakangan ni banyak guna phone. Ambik gambaq, terus masuk FB. Bila dah masuk FB dah lupa nak update kat  blog. Ampun banyak-banyak.

Punya lama sampai tak ingat bila last saya update. Saya letak mana yang ingat saja lah jawabnya. Ampunnnnn..sangat menyesali apa yang saya lakukan (errr..rasanya ni dah kali ke 3 saya buat perangai malas macam neh...)

Okeh saya start ngan kelas Demo Masakan Nyonya, Thai dan China oleh Chef Amer lah. Kelas ni 12 Oktober lepas.

Best sangat kelas ni. Mungkin sebab saya memang suka masakan-masakan jenih macam ni. Paling saya suka Ikan Stim Limau Chiangmai. Yang lain pun power - butter prawn, sotong tepung, asam pedas kari nyoya, sizlling tauhu dan ikan tiga rasa - semua best.

Banyak tips yang chef perturunkan. Kelas ni actually dah lama penuh. Kalau tak silap pas bukan 3 hari dah penuh. Alhamdulillah...






















 

 
Tq untuk semua yang hadir. TQVM Chef Amer.