Oct 17, 2013

KELAS VARIETY CHOUX PASTRY SABTU, 16 NOV 2013 11 PAGI - 4.30 ptg

Atas permintaan ramai, saya bawakan pada anda kelas ni:
Fruit Cream Puff

Savoury Choux Pastry

Blueberry Cheese Roll

BONUS: Baked Chuross with Dark Caramel Sauce

KELAS VARIETY CHOUX PASTRY
(FRUIT CREAM PUFF, BLUEBERRY CHEESE ROLL N SAVOURY CHOUX PASTRY)
BONUS: BAKED CHURROS WITH DARK CARAMEL SAUCE
 
JENIS KELAS: DEMO
TARIKH: SABTU, 16 NOVEMBER 2013
MASA: 11 pagi – 4.30 ptg (atau sehingga selesai)
TEMPAT: Bzee Bakery, No. 23,Ground Floor, Magistrate Square, Seremban 2, Seremban

YURAN: RM200
DEPOSIT: RM100
(deposit tidak akan dikembalikan)
Boleh bayar mulai sekarang. Tiada tarikh akhir pembayaran. Kelas penuh, saya katup pendaftaran.

Cara mendaftar:
1. Bank in deposit ke Account Maybank Bzee Café dan Bakery, 5051 76100 195
2. Pas bank in SMS details nama penuh , nama kelas, date class dan jumlah bank in. SMS KE NOMBOR 019 282 0053
3. Sila bagi nama penuh. Jangan buat lawak SMS nama samaran atau nama kat FB, pastu masa kelas cari nama lain. Anda akan melambatkan proses pendaftaran.
Contoh SMS: Zalina Yahaya, CHOUX PASTRY, 16 NOV, RM100
(Hanya yang dah bayar deposit saja saya akan masukkan nama dalam senarai kehadiran. Yang cuma cakap nak, nak, nakkkkk…saya akan kata ok, ok, ok boleh..bolehhh…tapi saya tak masuk nama…hahahhaha – Mak mata duitan NYAHHHHH..)

4. Sila SIMPAN BUKTI PEMBAYARAN dan KEMUKAKAN masa pendaftaran. Klu tak dak , saya anggap anda belum bayar.

Apa yang perlu dibawak masa kelas: PEN DAN BAKI YURAN. Tupperware semua saya sediakan
Apa yang tak boleh bawak: Sedara mara, anak, kawan-kawan…hanya yang bayar yuran saja dibenarkan masuk.



Semak nama: http://bzeecake.blogspot.com/2013/09/kelas-variety-choux-pastry-sabtu-16-nov.html
TQ
Labiu
Zalina