Feb 21, 2014

KELAS sepanjang minggu ni - 18, 19 dan 21 Feb

Asskum semuaa....Alhamdulillah, semua kelas berlangsung dengan jaya sepanjang minggu ni. Melissa, antara student yang dah selalu berDIY ngan demo ngan saya merasmikan DIY minggu ni.

Selasa 18 Feb lepas dia blajar dua jenis - Sheperd's Pie dan Lasagna.




Keesokan harinya, Noraiha a.k.a Ha punya turn plak. Pun, student yang dah biasa berDIY ngan saya. Kali ni Ha ambik package pastry pedas dan dua jenis tartlet - Blueberry Cheese dan Fruit Tart.




 



Hari Jumaat, 21 Feb plak saya buat kelas ganti Kek Classic n Evergreen yang saya batalkan pada 1 Feb lepas.

Alhamdulillah 10 orang join kelas kali ni. Kebanyakan cikgu-cikgu masak. Ketaq gak ngajar cikgu-cikgi ni..hehhehe

Saya demokan 4 jenis kek classic - Pandan Layer Cake, Yam Layer Cake, Bangkok Kaya Kek dan Kek Sarang Semut.

YAM LAYER CAKE
 
 
KEK SARANG SEMUT
BANGKOK KAYA
 

PANDAN LAYER CAKE

Kepada semua yang join kelas DIY saya sepanjang minggu ni, TQVM atas sokongan anda semua. Insyallah ada rezeki kita jumpa lagi...

Labiu
Zalina