Jun 29, 2010

TERIMA KASIH SEMUA...

Salam dan aloo untuk semua...Bagi saya, hari ni adalah hari yang paling membahagiakan. Sebabnya hari ni dapat keputusan dari SJMC mengenai canser suami saya - ALHAMDULILLAH tumor dalam perut suami saya dah tak da.  Dah tak perlu buat chemo lagi..Tapi macam mana pun husband saya kena terus follow up dengan doktor dua bulan sekali,  jaga kesihatan, jaga makan dan xcercise. Takut tumor tu datang balik. Tapi tak pa...nikmat yang Allah bagi setakat ni sudah cukup besar buat kami. SYUKUR,  SYUKUR DAN SYUKUR ke hadrat ALLAH s.w.t kerana mendengar doa kami.
                                                                                                                           
Alhamdulillah,  enam bulan bertarung dengan penyakit ni dan juga cabaran serta dugaaan sampingan benar-benar menjadikan kami  berdua kuat. Yang paling saya respect ialah semangat suami yang tak penah putus asa melawan penyakit dia. Dua chemo terakhir paling perit bagi suami saya. Menahan denyutan sakit kepala yang tak boleh digambarkan dengan kata-kata. White blood count yang turun dengan mendadak sehingga sampai ke tahap bahaya. Keluar masuk hosital jadi rutin hidup kami berdua. Dalam kereta memang tersedia beg baju kami. Bersiap sedia untuk masuk wad bila-bila.

ALHAMDULILLAH semua tu dah berakhir buat seketika ni. Doa dan harapan kami biarlah untuk selama-lamanya.  Dan doa kami janganlah Allah lalaikan kami dengan nikmat dan kesenangan yang diberikan kepada kami sekarang.

Kepada anda yang tak putus-putus memberi sokongan dan turut berdoa untuk saya dan suami, saya ucapkan setinggi-tinggi terima kasih. Terima kasih skali lagi atas sokongan dan understanding u all semua yang tak jemu-jemu menyokong saya walaupun saya selalu kecewakan anda sebab selalu cansel class dan sampai sekarang tak aktif buat kelas. Insyallah, lepas ni saya bleh lebih fokus dengan kelas-kelas masakan saya.
                                                            
                  Sebulan sebelum didiagnose dengan penyakit canser lymphoma

                                      Chemo kedua

                                          Chemo ke empat

TERKINI......dengan hobi baru  - MEMASAK...!!! nanti saya crita dalam post-post yang akan datang...
,