Apr 27, 2011

Kelas kek continental popular di Sungai Petani

Salam dan aloo untuk semua -  Saya akan berada di Perlis dan Sungai Petani dari 1 sampai 9 Jun ni. Ada kenduri kat Perlis. So, dah alang-alang ada kat sana, saya  akan buat kelas kek continental popular kat Sungai Petani, Kedah sempena pembukaan kedai adik saya (blog dia cuitcutecakes.blogspot.com)

Kalau ada geng-geng belah Utara atau mereka-mereka yang tinggal di kawasan-kawasan yang sewaktu dengannya yang berminat nak joint kelas ni, ni details dia...


Tarikh:  Selasa, 7 Jun 2011

Masa: 11 pagi - 4 petang 

Tempat: Sungai Petani (nanti saya updatekan add yea )


Yuran - Special offer sempena pembukaan bakery Cuitcutecakes.blogspot.com - RM 150
(Harga asal - RM180)
Deposit: RM50

 Jenis Kelas: Demo

Kelas: 4 jenis kek continental popular -
i RED VELVET
ii.  RUSSIAN BLACK N WHITE
iii. SNOWY PEACH CUSTARD CREAM CAKE
iv. ITALIAN RAINBOW

NOTA: Sila bawa: Plasctic container untuk bawak balik sepotong kek setiap jenis
Sila confirmkan kehadiran selewat-lewatnya pada Isnin, 6 Jun 2011.
 
Cara nak confirm kehadiran:

i. Bank in deposit RM50 ke dalam account Maybank
BZEE CAFE & BAKERY - 5051 76100 195

ii. Pastu - sms NAMA ANDA dan nyatakan KELAS KEK SUNGAI PETANI . No phone saya - 019 282 0053 (zalina yahaya)