Apr 25, 2011

SALAM SEMUAAAAAA......

Salam dan aloooo untuk semuaaaa yang dirinduiii...(hehheheheh over nihh)....lamanya tak berblog. Saya berhambah SEHAT...harap u all semua pun sihat sejahtera.

Just nak maklumkan kelas ujung minggu ni - Sabtu, 30 April 2011 - akan diadakan seperti mana yang dijadualkan....

Tarikh:  SABTU, 30 APRIL 2011

Masa: 11 pagi - 4 petang


Yuran:. RM180 seorang
Deposit: RM80

 Jenis Kelas: Demo

Kelas: 4 jenis kek popular - RED VELVET, RUSSIAN BLACK N WHITE, SNOWY PEACH CUSTARD CREAM CAKE N TIRAMISU

Kepada sesiapa yang dah sms saya nak joint kelas atau dah masukkan deposit, sorry banyak-banyak saya tak dapat nak balas sms tu sebab phone saya problem sket....Insyallah saya akan settlekan hari ni dan saya akan balas semua sms tu.....AMPUN DAN MAAF DIPINTA......

Ok, sekian dulu penguman sehingga hari ni, nanti malam-malam sket saya kita berblog lagi.

SATU LAGI PENGUMUMAN PENTING....- Ada sorang customer yang order cupcake dari saya sebelum saya bercuti hari tu....MINTAK TOLONG HUBUNGI SAYA SEGERA... Saya tak ingat nama dan saya tak tau letak mana no phone.

Sekian, terima kasih...
Saya yang alpa....