Aug 1, 2011

KELAS KHAS RAMADHAN

Salam dan aloooo untuk semua...

Ada beberapa student call/sms/emel mintak saya buatkan kelas kek resepi eksklusif Bzee Bakery - (resepi yang saya sendiri cipta) iaitu: 

ITALIAN RAINBOW

RED VELVET

RUSSIAN BLACK N WHITE

SNOWY PEACH CUSTARD CREAM CAKE


Kebanyakan yang call mintak saya pertimbangkan untuk buat class ni sebelum raya sebab dia orang nak buat untuk raya.

So, dengan ini saya menimbangkan untuk mengadakan kelas ni pada tarikh dan masa berikut:

TARIKH: 13 OGOS (SABTU) - MINGGU KEDUA PUASA

MASA: 9 PAGI (kelas dijangka selesai pukul 3.30 petang)


YURAN: RM 180


TEMPAT: BZEE BAKERY, SEREMBAN 2, SEREMBAN


APA YANG PERLU DIBAWA MASA DATANG KELAS: Tupperware/plastic container untuk bawak balik kek yang dipelajari.

NOTA: Memandangkan ni kelas khas, kelas hanya akan diadakan jika cukup penyertaan MINIMUM 10 PELAJAR. 

Bermakna, jika tak cukup 10 pelajar, saya berhak untuk pulangkan deposit dan tunda kelas selepas raya.


Kalau anda berminat, ikut langkah mudah ni

1. Bank in deposit RM80 ke dalam akaun Maybank BZEE CAFE & BAKERY - 5051 76100 195
2. Pas bank in - EMEL/SMS SAYA - Zalina Yahaya (019 - 282 0053). Taip  nama anda dan nyatakan KELAS KHAS RAMADHAN - Paid RM80

Contoh: Era Fazira, Kelas Khas Ramadhan - Paid RM80
3. Saya akan jawab OK TQVM. Pastu saya akan masukkan nama anda dalam senarai mereka yang confirm datang.
4. Sila buat pendaftaran SELEWAT-LEWATNYA PADA RABU, 10 OGOS. Pendaftaran boleh dibuat mulai sekarang...