Mar 20, 2013

DIY 19 dan 20 Mac 2013

Asskm dan aloo untuk semuaaa...Selasa kelmarin saya berDIY ngan Sharina. Orang Somban gak ni. Work smart minah ni. Apa taknya... semua kek yang dia buat ni untuk birthday anak yang dia nak buat malam tu. Kelas blom mula, dah tanya...``kak, agak-agak habis pukul berapa..?

Saya tanya kenapa?

``Nak balik kemas rumah. Malam ni nak buat kenduri sket...Birthday anak saya,'' Kat Sharina.

Hmmm...paham dah..kek ni semua mesti untuk birthday anak dia..hehhehehe. Bijak, bijak.

Sharina blajar 3 jenis kek - Carrot Walnut, Russian Black n White dan Pecan Heaven
Kek yang Sharina buat...

Hari ni plak saya berdiy ngan Sharmila atau nama glamernya Cikmin Macaron. Dia ni kumpulan pertama yang blajar durian crepe ngan saya. Antara anak murid saya yang memang ligat gila jual durian crepe. Income dari jualan Crepe ni...hmmm...tak yah cakap lerrrr...memang kenyih sampai ke telinga lerrr..hehhee..ALhamdulillahhh...kalau rajin usaha, mesti dapat ganjaran...

Ok, hari ni Cikmin blajar 6 items - Chicken Pie, Benji Roll, Double Chocolate Cheese Cake, Double Chocolate Indulgence, Salted Caramel Brownie dan panacotta.
chicken pie

Panacotta

Benji Roll

Double Chocolate Indulgence

Salted Caramel Brownie

Double Chocolate Cheese Cake
Sharina, Cikmin...tq yea...Ada rezeki kita jumpa lagi. In Sha Allah