Jun 9, 2013

Demo kek continental terlaris Bzee Bakery

Asskum semua..Alhamdulillah. Kelas Kek Continental Terlaris Bzee Bakery berlangsung dengan jayanya semalam. 52 student join. Saya demokan 4 jenis kek continental yang memang mendapat permintaan tinggi untuk kelas DIY. Dan alhamdulillah hampir semua student yang dah belajar kek-kek ni kata, semua kek ni jadi ibu duit. Alhamdulillahhhh.

Dua kek yang didemokan hari ni - Russian Black n White dan Snowy Peach adalah resepi ciptaan saya. Manakala Red Velvet dan Tiramisu adalah resepi olahan saya. Alhamdulillah semua kek mendapat sambutan baik customer. Repeat order bagi yang dah penah rasa.

Semoga semua student yang join kelas ni semalam juga dapat manfaat daripada ilmu yang saya share semalam Semua tips penting dan berguna termasuk jenis-jenis bahan yang digunakan, tips baking, brapa RM nak jual dan sebagainya saya bagi tau dalam kelas semalam.

Ok, jom kita layan gambar sekitar kelas semalam

















 


Untuk semua student yang join semalam...tq tak terhingga atas sokongan anda