Jun 1, 2013

Demo kelas Kek Slice Pasar Malam

Asskum untuk semuaaa....Minggu ni saya introduce satu lagi modul baru Kek Slice Pasar Malam. Nak mengaku awal-awal sebelum orang lain tuduh saya macam-macam - ni bukan modul ciptaan saya. Ni modul ciptaan cikgu lain. Tapi saya dah ubah suai dari segi design....so...jangan ada kontroversi yeaa...tingkatkan prestasi.

Sebelum ni saya memang dah ada modul kek slice saya. Tapi yang tu jenis yang chomel cute. Untuk dessert table. Kali ni resepi yang digunakan dalam skala yang lebih besar. Teknik pembuatan juga fokus kepada kerja cepat dan pantas. Dan satu lagi fokus ialah KOS YANG RENDAH.

Banyak tips penting yang saya bagi untuk buat keja cara cepat dan patas. Juga tips penting mcm mana nak jual secara pukal.

Kek-kek slice mcm ni sangat sesuai untuk jualan secara pukal atau lantik agen untuk jualan di pasar malam, tapak pesta dah keramaian-keramaian yang lain. Sebabnya kek ni tahan letak kat luar. Tak mudah cair.

Dalam kelas hari ni saya demokan kek strawberry slice, kiwi slice, rainbow slice, sweet sour slice,chocolate slice dan swiss roll.

Tq untuk kesemua 23 student yang join kelas hari ni..