Jun 13, 2013

TARIKH BARU DIY SELEPAS RAYA

Asskum semua...

Saya senaraikan date-date baru untuk kelas DIY selepas raya.





(Saya mula bercuti raya bermula 3 OGOS HINGGA 19 OGOS)

SELASA 20 OGOS

RABU 21 OGOS - Rashid
Chocolate Slice Cake, Durian Crepe dan Chicken Pie

KHAMIS 22 OGOS

JUMAAT 23 OGOS - SUBILAH MAT DIN (013 855 2772)
Pecan Heaven, Pavlova, Double Chocolate Indulgence, Italian Rainbow, Red Velvet, Chocolate Orange dan Hazelnut Coffee

SELASA 27 OGOS
RABU 28 OGOS
KHAMIS 29 OGOS
JUMAAT 30 OGOS

SEPTEMBER
SELASA 3 SEPTEMBER
RABU 4 SEPTEMBER
KHAMIS 5 SEPTEMBER
JUMAAT 6 SEPTEMBER

Bagi yang nak BERDIY masa bulan puasa..ada 6 HARI LAGI masih kosong....

JULAI

JUMAAT 19 JULAI

MINGGU KEEMPAT

SELASA 23 JULAI
RABU 24 JULAI
KHAMIS 25 JULAI
JUMAAT 26 JULAI

OGOS
KHAMIS 1 OGOS


Mcm mana nak daftar untuk kelas DIY/PERSONAL CLASS

i. Klik kat Apa itu Kelas DIY (jika anda nak lebih faham apa itu kelas DIY)

ii. Pilih apa yang nak blajar daripada senarai yang dinyatakan atau anda boleh add saya di Facebook - Zalina Yahaya. Lihat kat photo saya. Ada contoh kek/dessert/pastry terbaru yang saya offer dalam kelas DIY. Anda kena pilih minimum dua subjek untuk kelas DIY. Maksimum sehari 8 subjek/kek

iii. Emel saya - bzeebakery@gmail.com atau anda boleh SMS TERUS - 019 282 0053. Nyatakan apa yang anda nak belajar dan TARIKH yang nak. Saya akan reply dan bagi sebut harga.

(sila pilih date yang masih tak dak nama orang saja. Dan sila pilih date yang diberikan saja. Date yang tak disenaraikan bermakna saya tak buat kelas. Kelas DIY hanya pada setiap SELASA HINGGA JUMAAT. Sabtu dan AHad adalah untuk kelas demo saya dan Isnin adalah off day saya)

iv. Kalau setuju, bayar 1/2 deposit untuk book date yang anda pilih....(memandangkan akan ada yang akan mintak tarikh yang sama, saya hanya akan bookkan date untuk mereka yang bayar deposit dulu)

v. Pas bayar, SMS SAYA (sms, sms, sms...) NAMA PENUH, JUMLAH BANK IN,  TARIKH DIY YANG DIPILIH dan APA YANG ANDA NAK BELAJAR.

Contoh kalau anda pilih 4 kek:

ZALINA YAHAYA, RM360, DIY 1 OGOS, RED VELVET, CHOCOLATE INDULGENCE, CARROT WALNUT DAN RUSSIAN BLACK N WHITE