May 3, 2010

KELAS.....

Salam dan alooo untuk semua...Ramai sangat yang bertanya mengenai kelas...Kalau ikut perancangan asal bulan Mei ni saya nak fokus kepada biskut-biskut raya terbaru dan hiasan kek. Satu lag kelas yang semakin ramai orang tanya ialah kelas buat hamper...Tapi saya mintak maaf banyak-banyak sebab kesihatan suami tak begitu mengizinkan. Lately ni kerap keluar masuk hospital. So, saya tak brani nak bagi komitment untuk buat kelas dan buat jadual. Nanti asyik kansel....tak sedap plak....

Tapi insyallah...saya akan cuba untuk cari masa yang sesuai dan selamat untuk buat kelas. Nanti saya inform dalam blog ni...apa-apa pun terima kasih banyak-banyak atas sokongan dan kesabaran anda. (saya faham, mesti u all boring gilerr sebab saya asyik kensel classss....maaafkan saya. Bukan sengaja, dah terpaksa....)