Feb 24, 2012

DIY ngan Adamiah, Su n Lin n kek baru

Asskm dan aloo untuk semua...Hari ni berDIY ngan Adamiah. Adamiah book 3 kelas DIY ngan saya. Plan dia nak datang blajar tiap-tiap bulan. Ada dua lagi kelas pas ni. Tapi tak nak blajar banyak skali gus. Skali datang dua jer. Takut pening....Selain Adamiah, ada dua lagi member menyelit - Cik Mek Su n Lin.

Hari ni dia  orang blajar dua kek. Patutnya dia blajar Kek Indulgence versi saya tu dan satu lagi Italian Rainbow. Tapi sajerr jer saya offer dia orang nak tak blajar kek Indulgence yang rupanya lebih kurang macam SR tu...(tapi lagi sedap lerrr sebab saya pakai kek chocolate moist - bukan kek sponge coklat...hehhhe- sorry yeaa, ni kes masuk lift tekan sendiri...ahaksss). Sebabnya saya ada resepi ni. Belum cuba. So, ni first try saya la.

Dia orang cakap ok. Alhamdulillah...tak perlulah saya buat xperiment lagi. Alhamdulillah menjadi ngan cantik n wallllaaaa sedapnya. ``Lagi sedap dari SR la kak,'' kata Adamiah. Sue n Lin pun cakap sedap ya amattt...(ni depa cakap, bukan saya cakap aaaa...hehhhe). Ok, ni lah gambor kek tuh yang saya namakan DOUBLE I CHOCOLATE CAKE (atau nama penuhnya double indulgence chocolate cake)

Pendatang baru - DOUBLE I CHOCOLATE CAKE

Italian Rainbow

Kek Italian Rainbow yang bunga-bunga kat blakang tu Adamiah punya. Dah ada orang chupppp...siap hias ngan bunga

Adamiah (kiri) n Lin. Gambar Cik Mek Su tak bleh dipaparkan atas faktor-faktor keselamatan dalam negeri....