Feb 23, 2012

Student cancel class, saya gatai tangan....

Asskm dan aloo untuk semua...semalam (Rabu) patutnya saya berDIY ngan Hanim. Tapi Hanim terpaksa cancel kelas dia sebab kena panggil balik ke office. Sian Hanim - orang yang patutnya ganti dia ada problem keta rosak plak. So kata Hanim ngan slipar dia kena gi office. Dia sms kata mungkin lambat. Bila saya tanya `selambat' mana, Hanim kata tak sure. So, saya cakap, klu mcm tu kena postponed sebab tak tau bila bleh sampai. Hanim plak nak blajar banyak gak. Dah dapat satu date baru 6 Mac ni sebab Najah tak jadi datang.

So semalam kiranya tak dak kelas. Saya gi gak bakery. Biasa lah bila dah ada kat bakery, tangan mula gatai nak try buat buat kek baru yang sebelum ni memang berlegar-legar dalam kepala otak neh....So, terhasilkan kek ni...namanya belum daftar lagi. Buat sementara ni saya pakai My Deep Purple.



My Deep Purple - Brown Sugar Chiffon Cake layered with Blueberry & White Chocolate Mousse