Feb 23, 2012

DIY ngan Rani bakedecorate2U.com

Asskm dan alooo untuk semua...Kelmarin saya berDIY ngan Rani Changlun - tokey bakedecorate2U.com. Sebelum ni Rani dah penah berDIY ngan saya. Tapi masa tu dia menyelit ngan kawan labu dia - Aimi. Ingat crita Labu & Labi...hehheheh. Lama punya crita tu. Tapi teringat gak kat Aimi. Rasanya dia pencen sat kot dari baking. Mesti pencen kumpul power ni. Pas pencen jap ni mesti jadi lagi powerrrr...

Rani hari fokus kat pastry n roti. Dia ambik package sweet bun n puff pastry - chicken pie, portugese egg tart n sardine puff. Satu lagi Rani mintak saya ajaq dia brownies super power antara 4 brownies yang saya baru introduce minggu lepas - Crunchy Salted Caramel Brownies.

touchup bun sebelum masuk oven

jeguk dalam oven...tak masak lagi...

Dah masak....

Ambik gambaq

Chicken Pie

Sardine puff

Portugese egg tart....favourite saya neh...kalau tak kenangkan badan yang semakin comel ni, 5 biji skali makan pun bleh....

Crunchy Salted Caramel brownies...ni pun favourite terbaru....(banyak sangat favouritenyerrrrr...sabor jer lahhh)