Feb 10, 2012

DIY ngan Izan

Asskm dan alooo untuk semua....Izan, student DIY hari ni patutnya ambik dua subjek. Cream puff n eclairs n package kek kahwin steamed buttercream. Tapi terpaksa cansel yang creampuff tu sebab dia tak larat. Masa pagi jumpa saya tadi, saya pun perasan. Izan nampak lemah n tak terdaya. Rupanya sebab pembawak budak. Baru dua bulan tapi alah teruk gak Izan ni.

``Sorry kak, tak sangka nak jadi macam ni. Masa book class akak dulu, saya tak menggandung lagi,'' alahai dikkk...sorry lerrr...nunggu kelas akak daripada tak mengandung sampai mengadung kan...? hehehhe. Hadoihhh laaaa...Maaf sangat-sangat. Dah tak bleh nak adjust macam mana lagi. Harap bersabar yea pada yang kena tunggu panjang. Saya sangat menghargai kesabaran anda. Kalau la saya bleh photostate diri saya ni jadi 2 ker 3 kerrr, senang sket kan bagi cepat kelas...heheeheh

Nengokkan keadaan Izan yang akan lemah tu, saya cadangkan dia, tak yah ambik la kek kawin tu. Ambik cream puff n eclairs jer. Tapi Izan cakap tak perr sebab buat masa sekarang ni, dia memang nak blajar steamed buttercream tu.

Izan pilih pink colour...rasanya dapat baby girl ni...hhehehhe



Saya banyak bantu Izan siapkan kek-kek ni. Tapi part paling mencabar - menyetim bc tu Izan yang buat. Pas selesai steamed tu, Izan dah tak larat lagi. Saya tolong dia letakkan bunga-bunga yang Izan buat tu.