Jul 6, 2013

DEMO class Durian Crepe, Mille Crepe n Japanese Crispy Cream Puff

Asskum semua...Alhamdulillah...hari ni berlangsung kelas demo paling malatop - Durian Crepe, Mille Crepe dan Japanese Crispy Cream Puff.  Tq untuk 27 student yang join. Masa saya buat keputusan nak offer kelas ni, pikir banyak kali gak. Nak ker lagi orang belajar sebab masa saya buat kelas ni tahun lepas rasa macam semua orang dah belajar. Kalau tak silap saya buat kelas ni 3 kali di Seremban, sekali di tempat kawan saya TDT dan sekali di tempat adik saya di Sungai Petani. Alhamdulillah semuanya full house.

Ditambah lagi dengan kebanyakan student yang datang balik buat kelas, saya rasa mesti semua orang dah tau buat.

Tapi tekaan saya salah... Ada lagi rupanya yang masih belum belajar. Dan ada juga yang sebenarnya dah biasa buat cuma nak khatam sekali lagi sebab sebelum ni yang dia orang belajar bukan resepi saya.

Alhamdulillah lega dengar komen student. ``Sedapnya nya kak....lain daripada yang penah saya makan sebelum ni.

``Sebelum ni kulit DC tak selembut dan sehalus ni. Kulit tebal. Sekarang saya dah tahu kenapa kulit DC akak nipis melayang. Ada teknik sebenarnya

``Sedapnya cream DC kak ina... saya penah beli sebelum ni.... tak sama. Yang kak punya mcm ice cream....

Ni antara komen-komen student...alhamdulillahhhhh...legaaaaaaaaaaaa saya dengar sebab semua student suka ngan DC saya. So, pas ni bleh start jual yea. DC ni memang berhantu. Walaupun ramai yang tau resepi dan ramai yang buat jual, still permintaan tak penah-penah cukup.

Ramai student saya yang angkat tangan sebab tak terdaya nak penuhi permintaan. So jangan bimbang. Kalau ikut resepi dan teknik yang saya bagi, anda juga boleh kumpul ribu riban seminggu buat DC saja.