Jul 7, 2013

KELAS DEMO PACKAGE KEK MARBLE BUTTER - SABTU 20 JULAI



KELAS DEMO PACKAGE 4 KEK MARBLE BUTTER



 

Asskumm semuaaa….

Saya akan buat kelas demo package 4 Kek Marble yang super moist dan super senang buat.
Jom saya tunjukkan cara senang nak buat kek butter pelbagai corak ni. Sangat sesuai untuk anda yang nak wak balik kek butter kat mak, mak mertua, mak lang, mak long, mak tam dan seangkatan denganya yang tak suka makan kek berkrim…

Ada RESEPI KEK BUTTER SUKAT GUNA CAMCHAAAAAAAAA/SUDU SAJA….FREE DEMO…sangat senang buat mcam choq kodok….campak, campak, bakaq. Budak  sekolah rendah pun bleh buat…insyallah resepi yang menjadi. Saya baru jumpa dalam buku resepi arwah Mak…..saya akan tunjukkan caranya…

OKEH, pada yang berminat ni detailsnya:

KELAS PACKAGE KEK MARBLE – 4 jenis semuanya: Zebra Mambo, Soft Marble, Labanese Marble dan Seroja
TARIKH: SABTU, 20 JULAI

MASA: 11 pagi – 2 petang

TEMPAT: BZEE BAKERY, SEREMBAN 2, SEREMBAN

PENGAJAR: Saya, Zalina Yahaya

YURAN: RM200

DEPOSIT: RM100

Cara nak daftar:
1.       Bank in deposit RM100 ke account Maybank BZEE CAFE & BAKERY - 5051 76100 195. DEPOSIT TIDAK AKAN DIKEMBALIK AN  jika anda membatalkan kelas atas apa alasan sekali pun.
2. Pas bank in, sms ke nombor 019 282 0053 – nama betul (jangan guna nama pena anda), date class, nama kelas dan jumlah bank in
Contoh: Zalina, 20 Julai Kek Marble, RM100
2.       Sila simpan bukti pembayaran dan kemukakan semasa pendaftaran.

Labiu,
Zalina Yahaya, Bzee Bakery, Seremban 2