Jul 23, 2013

Modul Donut ala Apple Besaq yang ditunggu-tunggu...

Asskum untuk semua....Sepanjang bulan Ramadhan ni, alhamdulillah saya dikurniakan tenaga dan idea untuk berxperiment lagi dengan beberapa subjek baru yang akan perkenalkan dalam modul baru saya.

Salah satu daripadanya yang bagi saya sudah semakin hampir kepada kesempurnaan (hehehhe) ialah donut premium ala-ala Big Apple. Dah lama student mintak saya buat kelas donut mahal ni. Cuma masa dan idea tak datang lagi. Berkat bulan Ramadhan..alhamdulillah.

Suami sebagai tester paling saya percaya dah bagi kelulusan untuk rupa dan filling/topping. Tapi saya dan dia sependapat untuk cari lagi formula untuk menggebu dan melembutkan lagi donut saya ni.

Insyallah saya usaha sedaya mungkin untuk create resepi terbaik. Modul terbaru donut ni saya akan offer pas raya. Mungkin minggu kedua pas raya. So, sesapa yang berminat nak join, tunggu pengumuman jadual terkini yea.

Buat sementara tu, kita layan dulu donut-donut yang tak berapa perfect bentuknya ni...akan diperfect dalam siri percubaan akan datang....
Ada tujuh flavour yang dah saya xperiment
 .Almond toast
.Cheezy Cheese
. Fruity fruits
. Strawberry pink jambu
. Macha teaser
. Sorento lemon

. Naughty Nut


 










Untuk semua yang menanti-nantikan kelas ni, harap bersabarrrr....raya dulu naaaa...hehhehe