Mar 16, 2011

DIY ngan Eda kalut......

Salam dan alooo untuk semua......dalam handphone, saya save nama Eda sebagai `studenteda kalut'. Sebabnya budak ni memang kalut gilaaaa......Eda ni penah datang blajar ngan saya sebelum ni. Beberapa kali gak laaa...Tapi lam dia tak joint kelas saya sebab dia beranak n satu lagi sebab saya cuti lama last year sebab husband saya sakit.

Saya sms dia bagi tau kelas start kul 11. Dia sms saya balik cakap kul 10 lerrr....saya kata tak bleh sebab saya nak kena berlari ke Bangi untuk beli barang sebab banyak stock dah habih. Last, last dia datang kul 11.20...hmmmmppphhhh....memang haru budak ni.

Tapi ok lerrr....dalam kalut-kalut dia bercakap, keja jalan. Eda ambik 4 jenis kek - Double Chocolate Cheesecake, Snowy Peach, Opera n Italian Rainbow
Opera yang eda buat. Lagi satu gambar snowy peach
Snowy peach

(Ucapan untuk Eda kalau dia baca blog saya ni...... bila nak emel gambo-gambo kek slice niiiii....jangan dok buat kalut lupa plakkkk -.)

Dah dapatpun gambaq-gambaq dari Eda....Tengkiusss ya Eda....selamat mencuba.
Ni emel dari Eda....

A'kum...

sori zalina....terlambat email gambar kek...masa padat sangat....balik dari class ari tu anak eda yg kecik tu meragam....dia merajuk sbb eda tinggalkan dia....teresak2 sampaikan tak dpt pujuk....kek2 tu semua sedap, tapi anak2 eda paling suka cheese cake ngan opera....hubby lak suka cheese cake...yg sebenarnya si hubby eda ni bukan suka cake berkrim....eda dah masak ngan perangai dia...biasalah kan...org lelaki....hehhehe....gambar cheese cake eda tak sempat nak snap, anak2 eda dah belasah kek tu sampai licin.....tak sempat kek tu nak berposing. anak2 dah ngap.....anak2 suh wat cheese cake paling bosarrrrr....hehheeh.....
Gambar kek opera eda emailkan semula sbb gambar kek tu kurang cantik masa eda potong .


Ok Eda...tak pa...take ur time. Paham...tapi tak pa sebab awak tu superwomen...hehehhe. (pssttt...jangan cakap kat orang pasai citer `kucing terlekat tulang' yeaaa...ahaksssss -