Jan 25, 2012

Giliran Sarah Jasmin n Siti plak....

Asskm dan alooo untuk semua.... pas berehat panjang, hari ni bermula class DIY saya sammmmpppaiii lah saya cuti panjang  pada 10 - 19 Mac ni. Alhamdulillah semua class dah fully booked sampai Mei. Bulan Jun cuma ada 7 hari jer yang masih kosong. Pas tu saya akan cuti panjang untuk uruskan kenduri adik lelaki bongsu. Kira kenduri penutup la ni. Pas tu dah masuk bulan posa. Insyallah kalau tak ada aral melintang, saya akan buat class gak bulan posa ni. Tapi cuma 2 minggu pertama puasa. Maksimum pun 3 kek jer sorang. Tak bleh selit. Takut tak sempat nak balik masak untuk buka posa...(errrrr....masak kerrrrr....?..ahaksss)...Pastu nak rest.

Fuhhhh...cepatnya masa berlalu kan....sedaq-sedaq dah habih tahun. Doa saya semoga segala yang dirancang berjalan lancar dan mendapat keberkatan dariNya. Insyallahhhhh...

Ok hari pertama pas cuti panjang raya china ni dipenuhi ngan DIY ngan student asal Sarah Jasmin. Siti plak menyelit. Last minute Siti menyelit ni. Kalau tak silap dia call saya minggu lepas. Bertuah Siti neh. Husband dia bagi sokongan penuh untuk dia datang belajar. Sebabnya husbad Siti ni selain suka makan kek, dia juga suka bawak ke opis jamu kengkawan masa meeting. Bertuah badan kengkawan yang selalu meeting ngan husband Siti ni kan..hehheheh

Sarah plak kata dia, ni lah first time buat kek besaq. Sebelum ni Sarah banyak buat macaron n cupcake.

Dua-dua student hari ni cepat buat keja. Tapi yang paling saya puji dua-dua depa ni pengemas. Work station dia orang sentiasa bersih. Serius. Kain lap sentiasa bersih. Meja bersih. Tiap kali pas melepa kek mesti bersihkan meja....tabik spring laaaa kat depa dua ni.

Ok, menu hari neh - Russian Black n White, Italian Rainbow, German Black Forest, Red Velvet, Nutty Caramel dan Chocolate Mascarpone.
Siti (kiri) dan Sarah tengah melepa kek last - Chocolate mascarpone

Nutty Caramel

Italian Rainbow

Red Velvet

Russian BW

German Blacforest


Chocolate Mascarpone