Jan 19, 2012

Kuatnya semangat Sue

Asskm dan alooo untuk semua....Sue dari Bukit Mahkota ambik 3 kek baru untuk kelas DIY ngan saya hari ni - Royal Caramel, Nutty Caramel dan Chocolate Mascarpone. Sue ni memang buat jual kek dari rumah. Dia banyak jual kek chocolate moist. Selain tu Sue gak banyak ambik order talam. Dia blajar kek ni untuk tambahkan lagi produk untuk jualan.

Saya respect betul Sue ni. Kuat semangat dia.  Apa taknya. Sue ni sebenarnya adalah masalah sakit kepala yang teruk. Migrane. Dah 3 thn dia ada masalah ni. Kepala sentiasa sakit berdenyut-denyut. Hari-hari. Bezanya teruk dengan tidak jerrr.

Tak bleh bayangkan keadaan dia. Saya ni kalau sekali sekala kena masalah sakit kepala ni rasa mcam nak tinggal semua keja, balik tido. Sue plak, hari-hari macam tu. Addoihhh.... Saya tak boleh bayang keadaan dia.

Dah banyak tempat berubat. Pain killer tak yah cakap lerrr, biru, kuning...semua dah cuba. Baik sekejap jer. Dah gi buat scan, MRRI. Berubat cara moden, tradisional. Semua dah.

``Belum rezeki Sue nak baik kak....belum jumpa jodoh ubat yang betul. Insyallah satu hari nanti. Sihat, sakit ni Allah yang bagi kak,'' kata Sue.

Insyallah Sue...yang penting jangan putus asa.  Kalau ada kawan-kawan yang baca post kali ni yang tau macam mana nak kurangkan masalah Sue, ni bleh call  Sue - 013 283 2673.

Sue yang kuat semangat



Nutty Caramel


Chocoalate Mascarpone


Royal Caramel

 Untuk Sue, kuatkan semangat dan jangan putus asa yea. Tq sebab sudi belajar ngan saya