Mar 10, 2012

Demi DIY - Awin tolak offer triple pay

Asskm dan alooo untuk semua... Awin book kelas saya sejak bulan 10 tahun lepas lagi. Lama sungguh nooo kena tunggguuuu...(hehhehe..ampunnn). Sebab tu la Awin bagi tau saya, bila bos dia nak bayar triple pay soh dia keja hari ni sebab ada emergency, dia sanggup tolak.

``Triple pay pun triple pay la kak...tak nak aaah cancel class. Lama saya tunggu,'' kata Awin. Fuhhh....bangga n sangat berbesar hati saya dikk....hehhehe. Tapi tak pa..berbaloi-baloi, kannnn...? Sebab semua yang Awin penah belajar ngan saya sebelum ni dah pun membawa pulangan yang sangat lumayan. Balik modal tu tak yah cakap lerrrr....tak bleh kumpul duit untuk bukak bakery...kann, kann...?hhehehe
Sebelum ni Awin ada masuk kelas demo saya dan juga kelas DIY group. So, kek-kek yang dia dah blajar tu dia dah jual kat office.

Bangga n kembang idung Awin (dan semesti lah juga idung saya..ahakss) bila officemate dia cakap kek yang Awin buat tu lagi sedap dari kek-kek yang dia orang beli kat SR.

``Sekarang ni kak, orang-orang kat office dah tak beli kek kat SR. Semua ambik kat saya,'' kata Awin. Fuuuhhh dik...bangga akak dikk...Tahniah, tahniah. Lagi best lagi kata Awin, orang kat office dia tak cerewet mengenai harga kek. Dia orang faham n tak kisah bayar sebab kualiti kek yang dia orang makan tu....bestnyaaaaaaaaa kalau semua customer macam officemate Awin ni kan....?  Tak macam sesetengah customer student saya. Kata student saya, bila bagi rasa kek, semua pakat puji melambung kata kek lagi sedap daripada SR, tapi bila bagi tau rega, pakat buat muka terkejut n tanya naper lebih mahal dari SR...hhhmmmmmm....lawak kan....? hehehehe

Ok, untuk kelas hari ni Awin diselit oleh Nazreen dari Singapore. Nazreen ni penah masuk kelas demo saya sebelum ni. Sebelum ni dia banyak buat deco.

Jom tengok gambar class. Dia orang blajar Double Indulgence Chocolate Cake, Italian Rainbow, Opera dan Blueberry Cheese Cake.

Double Indulgence Chocolate Cake


Italian Rainbow

Opera

Blueberry CheeseCake

Awin

Nazreen

Suka, suka n suka sebab dah selesai kejaaa...
 Orang-orang KL/PJ yang nak order kek bleh call Awin - 012 350 5543