Mar 1, 2012

Dila, Fifa n Yo

Assskm dan alooo untuk semua.....Sorry untuk Dila, Fifa n Yo sebab saya terlewat sket samalam. Pukul 10 lebih dia orang dah sampai. Kelas start kul 11. Tapi saya tak la lewat sangat. Kul 11.05 jerrr...hehhehe.

Tapi bagi saya lambat lerrr tu. Sebab saya ni jenih tak suka lambat. Kalau lambat rasa kelam kelibut jerrr. Saya lambat sket semalam sebab gi hantar ubat kat MIL yang warded kat hospital. Dia ada buat minor operation sket untuk masukkan tiub untuk cuci buah pinggang. Dia tak boleh buat fistula untuk dialisis sebab usia yang dah lanjut.

Tapi tak pa, Alhamdulillah semua berjalan ngan lancar. Total 9 kek yang dia orang bertiga buat hari ni. Kul 5.30 settle. Dia orang ambik Russian Black n White, Opera n Italian Rainbow.




Fifa

Dila

Yo - adik manis ni baru 18 thn....minat baking. 1st time masuk baking class..


Fifa, Dila n Yo
Untuk Fifa, Dila n Yo....tengkiu yea...ada rezeki kita jumpa lagi. Selamat mencuba n menjual...