Mar 29, 2012

DIY Selasa n Khamis

Asskm dan aloo untuk semua...Sorry tak update blog dua 3 hari neh. Saya update kat FB jer. Selasa baru-baru ni saya berDIY ngan Adamiah. Ada 3 orang lagi menyelit - Sue PD, Saadah n Sarah Jasmine. Dia orang fokus pada 2 kek jerrr. Pecan Heaven dan Opera.
Adamiah tengah dok hias Pecan Heaven

Saadah ngan Operanya

Kiri skali tu - Sue, Adamiah, Saadah n Sarah Jasmine







Siang tadi plak cikgu baulu glamer dari Shah Alam - Hasnah mengkhatamkan kelas kek continental dia ngan saya. Ni kelas dia yang ketiga. Miss N Bangi  menyelit  - dia enggan dikenali sebab dia baru cabut gigi..ahakksss..)


Dia orang blajar 5 items - Pecan Heaven, Snowy Peach, Oreo Cheese Cake, Japanese Cotton Cheesecake dan Portugese Egg Tart. Kalau minggu lepas Hasnah bawak laksa power, minggu dia dia bawak nasik lemak sambai sotong kering plak....fuuuuhhhhhhhhhhhh....meleleh ayaq lioq saya sambil menaip neh.... Bestnya kalau Hasnah dok kat area Somban nehh...memang confirm saya hantaq mangkok s`ia (mangkok tingkat laaa..) kat dia...hhehehe. Tq Hasnah untuk nasik lomak sodap tuhhh...








Pecan Heaven

Japanese Cotton Cheese Cake

Baked Oreo Cheese Cake

Snowy Peach

Portugese Egg Tart

Tq untuk semua yea...ada rezeki insyallah kita jumpa lagi.....