Mar 25, 2012

Hasnah n Miss N Bangi

Asskm dan aloo untuk semua.... Rabu, 22 Mac baru-baru ni saya sekali lagi berDIY ngan tokey n cikgu baulu glamer - Hasnah. Ni 2nd time dia berDIY ngan saya. 1st time minggu lepas. Ada satu lagi kelas minggu depan. Hasnah ambik sket-sket. Tak nak pening kepala.

Untuk hari ni Hasnah diselit last minute oleh student yang hanya dikenali sebagai Miss N Bangi. Identiti, warna rambut dan anak mata terpaksa disembunyikan atas faktor-faktor keselamatan dalam negeri...ahaksss...

Hari ni Hasnah n Miss N Bangi blajar Tiramisu, Blueberry Cheese Cake dan dua jenis brownies - Marbled Cheese dan Crunchy Salted Caramel Brownies.

Paling best kelas hari tu ialah LAKSAAAAA....Hasnah bawak laksa untuk kami lunch hari tu. Sedap gilerrr laksa Hasnah. Saya tension ngang Hasnah ni. Sebab - sepatutnya saya yang terror buat laksa sebab laksa tu makanan kegemaran saya dan laksa juga adalah makanan rasmi orang Utara.

So, sebagai orang utara, saya sepatutnya pandai buat laksa yang sedap. Tapi ini tidak berlaku. Saya hanya pandai makan laksa dan pandai menilai laksa yang sedap. Tapi saya TAK PANDAI  buat laksa....TENSIONNNNN...Hasnah orang Lipih plak yang pandai buat laksaaa...Ini TIDAK ADILLLLLL, TIDAK ADIL, TIDAK ADILLL bagikuuuu (ikut rentak lagu Yuna...ahaksss)

Tapiiii..apa nak buat...saya terima nasib saya seadanya. Saya hanya mampu menikmati laksa orang jerrr....Tq Hasnah sebab buat laksa yang best. Kelas Next week Hasnah nak bawak nasi lemak sambai sotong power plakkkk...fuhhhhhhh....tak sabaq, tak sabaq, tak sabaq...

Dan mendengarkan Hasnah nak bawak nasik lemak sambai sotong power minggu depan, Miss N Bangi terus mendaftar diri untuk menyelitttt.....saborr jerr lahhh....

Marbled Cheese Brownies

Tiramisu

Hasnah tengah hias Crunchy Salted Caramel...   



Ok, Hasnah n Miss N Bangi, jumpa lagi minggu depan. Insyallahhhh