Mar 7, 2012

Kelas DIY Mika Mousse n 3 kek continental ngan Hanim

Asskm dan alooo untuk semua .... Student DIY hari ni Hanim sepatutnya datang kelas Rabu minggu lepas. Tapi dia terpaksa cancel last minute. Sian. Dah bagusnya ambik cuti, tup-tup dipanggil balik ke office. Orang yang patutnya cover dia pada hari cuti tu keta rosak plak. Nak dijadikan dramatik, nak tak nak Hanim kena gak gi pejabat ngan jeans n baju santai dia tu sebab hari tu kena buat presentation.


``Tensionnya saya masa tu kakkkkk...saya memang tunggu kelas kak ni. Dah book sejak bulan 10 thn lepas.... saya siap nangis kat mama - tension punya pasal...,'' heheheh..sian Hanim. Tapi sib  baik ada rezeki Hanim boleh ganti class hari ni. Patutnya Najah dari Perlis yang datang. Tapi terpaksa  cansel sebab husband gi outstation di Jakarta. So tak da orang jaga anak.


Nampaknya minggu ni minggu cansel. Hari ni punya class (7 Mac)  pun cancel. Last minute baru bagi tau....aiiyyaaaaaaaaa... Kalau tau awal, saya boleh open pada sapa-sapa yang berminat. Nampaknya hari ni saya terpaksa mengubat hati lara sebab class cansel. Caranya untuk ubat hari lara ni ialahhhhh....sat gi saya nak gi lepak kat MID VALLEYYYYY....ahakssss yyyyeaaaaaaaaaaaaaaaaaayyyyyy!!!!


Ok, jom tengok gambar class semalam. Hanim belajar package Mika Mousse, Opera, Carrot Walnut n Russian Black n White. Sapa yang nak order kek-kek n mousse ni boleh cari Hanim - 013 640 2387.









Tq Hanim n jumpa lagi bulan Mei ni...kita maraton 8 kek....