Sep 19, 2012

1st DIY ngan husband n wife...Azman & Faezah


Asskm dan alooo untuk semua...Selasa kelmarin kira hari bersejarah sepanjang saya buat kelas DIY...sebabnya untuk pertama kalinya saya menerima student pasangan suami isteri - Azman dan Faezah....

Sweeeettt sangat couple ni. Muda lagi. Saya ingatkan baru kahwin sebab nampak romantik dan caring. ``Tak kak...anak dah tiga..;'' kata Faezah. Terkejut saya...Mana taknya Faezah pun saya tengok baby face lagi.

Azman plak caring n klu ada peluang memang akan tolong ringankan keja Faezah. Suka tengok Azman ikatkan apron Faezah...sayang, tak sempat nak  capture moment tu...sebabnya kelmarin, selain tercipta sejarah mengajar pasangan suami isteri, saya juga cipta sejarah 1st time mengajar orang dalam kelas DIY dalam keadaaan sakit perut yang teramat - kena food poisoning....gila punya memulas-mula perut neh...tapi saya gagahkan juga. Masa datang pagi tu, tak teruk sangat. Pujuk hati...ok neh..kejap lagi baik laaa....soh Kak Maz gi beli pil citkittekonnn kat 7Eleven....rupanya idakkkk...makin lama makin teruk memulasnya....Tapi tak sampai hati saya nak cancelkan kelas...So, apa lagi, mengajar sambil menahan pemulasan perut lerrrr...

Sorry yea Azman n Faezah....Tapi alhamdulillahhh, silibus berjaya diselesaikan dengan sempurna...sweet bun menggebu dengan ayunya...(hehehe), Russian Black n White tak dak cacat cela dan fresh fruit slice cake pun berjaya dibuat dengan kemas....


Pas selesai jerr tuang ganache kat coklat untuk Russian Black n White. saya terus cabut..gi klinik....fuhhhh...sampai hari ni tak berapa hilang lagi....hadoihhh laaaa...









Azman n Faezah...loving couple...


Russian BW

Fresh Fruit Slice Cake

Untuk Azman dan Faezah, selamat mencuba dan sorry sekali lagi atas kekurangan saya kelmarin...kesulitan amat dikesali....